Älskade MÅNDAG!!

Wooow vilken effektiv toppen dag!! :D

Jag har haft två suuuper söta pluttar på inskolning och det känns som att det kommer att gå bra redan nu efter första dagen. PUST*..

Då det igår var den stora "Eid dagen" hade min kära kollega köpt med sig en massa UNDERBAR BAKLAVA till oss och "gris" som jag är slängde jag under dagen i mig hela 4 stora bitar + lite godis på det :) haha jaaaa det går bra för mig att hålla diet som ni hör. Vi ska inte ens gå in på hur menyn såg ut i helgen när jag jobbade, hööm hööm jag skulle få skämmas PÅ RIKTIGT!

Well well efter jobbet var jag i alla fall duktig som "alltid" och tog mig till gymet där jag sprang 5 km, körde cross trainer i 30 minuter på lätt motstånd (högt tempo) och på det körde jag ett hårt benpass.. :) och inte nog med det. När jag väl var klar i gymmet tog jag den LÅÅÅÅÅÅNGA vägen hem via Järvafältet vilket idag tog 1 tim 30 min. ;) mmmmm så jag tror den där baklavan är bort bränd trotts allt!!





Jag älskar att promenera/springa ute på Järva!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0