Att springa eller att inte springa..

För ett par månader sedan funderade jag starkt på att boka in mig på årets midnattslopp och hade då sprungit det just nu.. ;) Med tanka på att jag just nu ligger nerbäddad i soffan och mår pyton var det väl tur att jag inte bokade.. Men sen en tid tillbaka har jag där emot funderat på om jag istället ska ställa in mig på att springa Stockholms Maran nästa sommar... Jag skulle dock vilja ha någon att springa med som jag dessutom kan ladda med inför loppet och träna tillsammans med under det kommande året innan det är dags. Jaaa, vi får se om jag hittar någon..Känner ni för att åka in och hejja så är det inte för sent, de tappra löparna är väl igång och springer just nu..
Själv väljer jag bort stan ikväll och går istället till sängs och hoppas på att sova bort några av bacillerna som slagit bo i mig..



Natti natti på er finaste!! <3

/Jojoo



Karta över banan som springs inatt! :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0