BODY SHOP I MITT <3


Idag "blidde" det lite shopping när BODY SHOP hade klubbdag (pågår även imorgon med massa erbjudanden)! :D




Jag har sedan flera år tillbaka varit fullkomligt beroende av BODY SHOPS produkter.
Jag använder deras hudvårdserie med Aloe Vera då jag har en väldigt torr och känslig hy.
Dagkrämen och nattkrämen kostar tillsammans ca: 400:- och räcker i 1-2 månader beroende på vilken årstid det är. På vintern smörjer jag ansiktet flera gånger per dag och då går det självklart åt mycket mer.
Jag köpte också en NY "mist spray" som luktar granatäpple och hallon *såååå frässssch* LOVE IT!! <3 det lär ju bli min "nattparfym" framöver, jaaa jag sprayar mig nästan alltid efter duschen trotts att jag ska sova ;). Denna kan man även spraya på möbler (texilklädda) som soffan och sängen så att rummet luktar gott, det ska jag så klart också göra!! För att jag handlade för mer än 450:- fick jag en gåva på köpet vilket bestod av en handtvål (flytande) och en handkräm som båda doftar mandel, helt underbara!! :-)


TIME TO SLEEP AND GET SOME BEAUTY!
<3<3<3
//Jojoo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0