Dammtorkning kan leda till utrensning! ;)

Jag hade planerat att dammsuga när jag kom hem men drog fram en ttrasa och dammtorakde hyllor och annat istället. Mitt åbäke till dammsugare får komma fram imorgon istället ;)

När jag ändå hade trasan i högsta hugg kom jag på att det behövdes rensas i mitt ena köksskåp och det gjorde jag....................................




Ja så här så det ut mitt i allt!


Jag är liiiite pryl galen, men det förvånar mig att jag lyckats köpa på mig TRE stycken blenders?!! Visst har jag mina smoothie perioder men TRE stycken känns ju lite väl.. Jaa så är det någon som vill ha en VIT, GANSKA STOR OBH NORDICA BLENDER så är det bara att säga till för jag har varken plats eller behov av denna!

Även mjölkskummaren från OBH är jag villig att ge bort om det är någon som är intresserad? Den är faktiskt aldrig använd men jag vet att det är en riktigt bra liten grej då jag testat den i butiken.



Nu får det va färdigstädat för idag!! ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0