Fotboll, goo middag och SPÖÖÖÖ regn! ;)

Efter jobbet åkte jag tillsammans med killen och spelade fotboll med hundarna på Edsbergs sportfält. Vi hann bara spela någon halvtimme sedan kom regnet, ÖSREGNET!! hehe vi lyckades som tur var pricka in oss precis och satte oss i bilen när den värsta skuren kom.. Hundarna verkade ha fått sin dos för dagen i alla fall då de flåsade som tokar på väg hem <3

När vi lämnat av hundarna hos mina föräldrar åkte vi hem för att byta om och sedan tog vi en tur till Kista galleria där vi åt en smarrig pasta på Forno Romano.

Det var en lyckad kväll och trotts jobb och förkylning har jag haft en toppen helg!! :-)

Imorrn är det måndag och jag öppnar så nu väntar sängen på mig igen... ;) Under denna vecka ska nya småttingar skolas in på min avdelning så vi kommer ha fullt upp!

 

 


Jaaa jag vet, jag är en värdelös fotograf.. ;) men älsklingens mobil hade ju inte den lättaste kameran att hantera heller!! :P hööm hööm..


Sov gott nu alla fina!! <3

// Jojoo



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0