Inte en minut över till bloggande..

Helloooooojjjj... :-D

Jag har haft en fullspäckad och väldigt trevlig helg vilket har gjort att bloggandet heeelt lagts åt sidan..
Just nu i stunden som jag skriver har jag just plockat ut en lasagne som jag slängt ihop av alla matrester som blev från lördagens middag med tjejerna! Vi hade så mysigt med god mat och MASSOR av "go fika"! Tacos till varmrätt, vitchokladmousse med farmors färska bär till dessert och på det sen morotskaka och kex med manjar (manjar= kokt kondenserad mjölk) JUMMiiiiiiiii... :)





Morotskakan sattes samman av en kombination av Lailas och mitt eget recept!



Under söndagen var jag och min älskling i Nacka forum och shoppade loss :) jag hittade massa skoj men ändå mindre än jag hade tänkt :P hehe jaaaaaa det blev ju inga skor i alla fall..

Jag hittade en jätte fin jacka, ja egentligen hittade jag två och det tog mig 40 minuter att vålja vilken jag skulle ta. Min kära var inte mycket till hjälp han heller då han endast sa: du är fin i båda älskling.. Oooooh *suck.. det var ju inte svaret jag ville ha när jag frågade vilken han gillade bäst. Tillslut fick jag honom att välja en men det blev inte den jag sen kom hem med.. hahahaaaa.. han hade inte så mycket inflytande i slutendan..
Jag köpte också nya träningsbyxor och en Adidas zip jacket (från barn avdelningen). En ny mascara och en lip liner var också två måsten som jag passade på ett inhandla.


Träningsbyxa från stadium 249:-


Jacka "ryttar modell" ZARA 799:-


ADIDAS "zip jacka" barnavdelning stadium 399:-



Idag har varit en ganska vanlig arbetsdag och måndag. Jag vaknade pigg och glad men blev liiiite "off" när jag kom ut och upptäckte att det faktiskt var riktigt kallt. Regn, vind och riktigt KALLT!! Jag frös om både öron och händer och önskade att jag hade tagit både mössa och vantar.. FATTA FATTA FATTA.. VANTAR OCH MÖSSA I AUGUSTI!!!! :-O

Efter jobbet blev det träning trotts att jag under dagen känt mig lite krasslig och svag.. Det blev inte milen på 50 min som jag planerat men jag sprang intervaller och körde några ben övningar i alla fall.. Kroppen måste få bestämma ibland och idag bestämde min kropp att jag behövde ta det lugnt.. Det är lätt att strunta i kroppens signaler när man är väldigt fokuserar och siktar mot ett mål, men som sagt MAN MÅSTE lyssna på sin kropp och känna efter hur den mår.

Efter träningen passerade jag Lindex och fick syn på en jätte snygg kavaj och var tvungen att gå in för att prova.. Tror inte ni jag kom ut med kavajen i en påse?! Jo jo det gjorde jag :) hehe Lindex hade tidigare bara typiskt "tant mode" men de har blivit mycket bättre. De har massor med snygga blusar och nu även flera snygga kavajer var av en jag plockade hem :)


                                              Svart kavaj (längre klassisk modell) Lindex 499:-


Meeed detta säger jag nu GOD NATT!! <3<3<3

//Jojoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0