Jäkla mobil app..

Ledsen att det inte blev fler inlägg idag men det var inte lätt att blogga ur mobilen ;) jag är helt slut efter denna långa dag som varit fyllld av planering på jobbet, massa god mat och gotti gotti, träning, och sist men inte minst fredagsmys med älskling! :)

Nu får det bli sängen för mig så jag eventuellt kommer upp för en morgonpromenad innan jobbet.

:))


Här kommer lite bilder från den gångna dagen:



Jag påväg till jobbet!



Frukosten som jag längtade efter så mycket i morse..


Den underbara libanesiska buffén som Nahla på jobbet gjort åt oss.. Det blev över massor så även kvällens middag var räddad för m ig och killen ;) hihii




Ja det var allt för idag ;) kort och trist men jag bättrar mig ska ni se!

Natti natti på er nu ska jag krama kudden.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0