Sjuk lördag!

Efter alldeles för få timmars sömn vaknade jag idag men värkande huvud, dunder snuva, munsår och kände mig inte allt okej i kroppen. Morgon promenaden blev inställd och istället sov jag en timme längre innan det var dags att åka till Barkarby (Electrolux Home) för att jobba.

Trotts allt hade jag en bra dag på jobbet med mina nya kollegor och det var skönt att komma tillbaka efter att inte ha jobbat i just Barkarbybutiken på hela sommaren.


Hett med rutig skjorta va?! ;) hehe stilpolisen kommer flygande, tur att man åker bil!!




Nu är jag hemma igen och borde väl ta en liten promenad i alla fall, meeeen NEJ! Världens bästa är på väg hit med pizza för att göra mig frisk :P nått gott ska man väl unna sig ändå..


Ha en toppen kväll allesammans!! :) <3

// Jojoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0